الگوریتم پاندا گوگل

ابتدا باید بدانیم الگوریتم چیست؟ هر برنامه یا پروسه ای که تعدادی داده بعنوان ورودی دریافت کند و پس از انجام محاسباتی ، به تولید خروجی های مطلوب بپردازد الگوریتم نام دارد. الگوریتم ها نخستین و مهمترین ابزار برای توسعه برنامه نویسی هستند. الگوریتم ها را به جعبه ی سیاهی میتوان تشبیه کرد که داخل آنرا فقط برنامه نویسانی که تدوینگر آن بوده اند میدانند. اما ورودی و خروجی آن کاملاً مشخص هست.

چه چیزی در زندگی بیشترین اهمیت را برایتان دارد؟ چه چیزی شما را شاد میکند و باعث ایجاد احساس رضایت از خودتان میشود؟ از خودتان چه می‌خواهید؟ شاید شهرت و سلبریتی شدن ، شاید پست یا قدرت و میز و مقام ، رفاه و ثروت بسیار زیاد، تجملات یعنی ویلای بالاشهر یا اصلاً خارج کشور و ماشین مدل بالا ، و… بهرحال هرکسی فقط خودش میتواند به این سئوال ها جواب دهد. چرا که ارزش های افراد مختلف جامعه با هم متفاوتند. اما خبر خوب این هست که تمام اینها با پول بدست می آید! حتی بالاترین مقام سیاسی یک کشور. اما سئوال مهمتر این هست که برای اینها چقدر پول نیاز هست؟ برای رسیدن به تمام آرزوهایتان چقدر؟ شاید بگویید ۵۰ میلیون زیاده شاید ۱۰۰ میلیارد هم کم باشه؟ اما از این مهمتر این هست که به این سئوال پاسخ درستی بدهید: چگونه میتوان این پول را بدست آورد؟

این مقاله حاوی توضیحاتی در مورد ۱۱راز نانوشته ی تبلیغ نویسی است که اخیرا در دستنوشته های سلطان علم تبلیغ نویسی - دیوید اگیلوی - کشف شده. به نوشته دیوید آگلیوی، «آنهایی که این ۱۱ فرمان را بدانند و به آن عمل کنند، نه تنها در این جهان به آنچه میخواهند از تبلیغات می رسند بلکه در جهان دیگر نیز رستگار میشوند!»

شما در این مقاله قرار است یکی از جالب ترین دستوشته ها و ۱۱ فرمان پدر علم بازاریابی را بخوانید. این دستوشته به شما کمک میکند دیدتان نسبت به تبلیغات دستخوش تغییر شود، با خلاقیت بیشتری فکر کنید و بتوانید فروش تان را تا چندین برابر افزایش دهید.

داشتن یک کسب‌و‌کار اینترنتی در دوره ای که ما در آن زندگی می‌کنیم چیزی است که افراد زیادی را در جامعۀ امروز ثروتمند کرده است. در ادامه، گام‌های کاملا ساده و عملی برای آغاز کردن و راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار اینترنتی موفق را برایتان توضیح میدهم. پس تا پایان لطفاً همراهی کنید.

اینستاگرام، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در ایران هست. بسیاری از افراد، زمان زیادی را در اینستاگرام میگذرانند. اینستاگرام، نه تنها ابزاری برای سرگرمی و برقراری ارتباط است؛ بلکه وسیله ای برای درآمدزایی و فروش محصولات و خدمات است.

شما برای اینکه بتوانید با هر وسیله ای به درستی کار کنید، باید طریقه استفاده از آن را بدانید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید و بیشترین نتیجه را بگیرید. برای کار کردن با اینستاگرام، شما باید نکات و ترفندهای این کار را بلد باشید و بدانید که این اپلیکیشن محبوب، چه قابلیتها و امکاناتی دارد.

بک لینک گرفتن از سایت ویکی پدیا رویا های اکثر وبمسترانی هست که تاثیر آنرا در سئو میدانند.

اما سئوال اساسی این هست که: چگونه میتوان از ویکی پدیا بک لینگ گرفت؟ این سئوالی ست که میخواهم اینجا به آن یک جواب جامع و کامل بدهم.

اما قبل از شروع این بحث باید به این سئوال جواب داده شود که: چرا و چگونه سایت ویکی پدیا به چنین موفقیت افسانه ای دست یافته و چرا ویکی پدیا در سئو ، سالهاست که رتبه اول گوگل هست؟

هرکسی که حتی یکبار از گوگل برای جستجو مطالب خود استفاده کرده باشد، حتماً سایت ویکی پدیا را در نتایج اول گوگل مشاهده کرده و شاید از آن استفاده کرده باشد.

در این دوره آموزشی قصد داریم شما کاربر گرامی را با کسب و کار اینترنتی و نحوۀ انجام آن آشنا کنیم. اساسا کسب و کار اینترنتی تمام یا بخش اصلی فعالیتش بر بستر اینترنت انجام میشود. این مقاله را میتوان یک دورۀ کامل آموزش کسب و کار آنلاین برای مبتدیان محسوب کرد که به مرور کامل میشود.

اگر به کسب و کارهای اینترنتی یا ایجاد درآمدهای خارج از تصور، بعداز گذشت چندسال علاقه مند هستید، پس جای خوبی آمده اید! کسب درآمدهای رویایی و کارآفرینی بدون سرمایه فقط از طریق کسب و کارهای اینترنتی امکان پذیر هست و گزینۀ دومی وجود ندارد. داشتن ایده پولساز کسب و کار اینترنتی حتی اگر بکر هم نباشند اما درست و دقیق و هوشمندانه اجرا شود می‌تواند نقطه شروع خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باشد.

یادمه موقعی که دانشجو بودم هروقت که به یک آدمی که در شغلش خیلی حرفه ای بود برخورد میکردم از خودم می پرسیدم چطور میشه که فردی تا این اندازه در کارش یکتا و منحصر بفرد و مرجع بشه؟ و چرا این اشخاص تا این اندازه کمیاب و نادر هستند؟ تا اینکه این سئوال برای من تبدیل به یک وسواس فکری شد و برای سالهای طولانی هیچوقت ذهن مرا آسوده نگذاشت.

در این کلیپ آموزشی چگونگی پیاده سازی یک کسب و کار اینترنتی و سیستم کسب درآمد از اینترنت بصورت خلاصه و ساده بشما دوست و همراه گرامی معرفی میشود. میتوان گفت راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد آنلاینی که بصورت مداوم و در طولانی مدت برای شما درآمد زایی کند از ۵ مرحلۀ اصلی بوجود می آید که در ادامه هر مرحله معرفی میشود.

میخواهم روش جدیدی در کسب و کار اینترنتی را برای شما فاش کنم که هرکسی که بخواهد میتواند طعم درآمد اینترنتی را با گوشی هوشمندش بچشد. آیا شما هم دوست دارید کسب درآمد حداقل صد هزار تومان در روز را تجربه کنید آنهم فقط با یک گوشی موبایل؟ اگر جوابتان مثبت هست تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. در این مقاله درمورد ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین روش کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه اولیه و فقط با یک گوشی هوشمند بحث میشود.

مدیریت زمان (Time Management) یکی از مهمترین اصول برای رسیدن به موفقیت و در آغوش گرفتن اهداف هست. آیا تاحالا از خود سئوال کرده اید چگونه از این دارایی ارزشمند و محدود استفاده میکنید؟ البته ما کاملاً مالک عمرمان هستیم و هرکسی حق دارد هرطوری که دوست دارد عمر خود را سپری کند. اما این دارایی محدود هست و نیاز به گفتن نیست که برای پی گیری هر هدفی، نخستین عنصری که باید صرف شود زمان هست.

یکی از سوالات سرنوشت سازی که در مورد کسب و کار اینترنتی از من پرسیده میشود این هست که آیا واقعا افزایش فروش با نحوه نوشتار صفحۀ محصول یا بطور واضح با تبلیغ نویسی صفحۀ محصول ارتباطی دارد؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میشود که حتماً کلیپ آموزشی که در ادامه آمده را تماشا بفرمایید.

قسمت چهارم از سری کلیپ های آموزشی «چگونه فروش محصولات سایت خودرا افزایش دهیم» تقدیم حضورتان میگردد. در این کلیپ از چهار گروه اصلی مشتریان اینترنتی صحبت به میان آمده است. اینکه کدامیک از این چهار گروه برای فروشِ شما مناسب هستند و برروی کدامیک از این گروه ها حتماً باید کار شود تا تبدیل به مشتری دائمی شما شوند و کدامیک اصلاً به درد کسب و کار آنلاین شما نمی خورد و باید از آن گروه صرفنظر کرد.

در قسمت سوم سریال «چگونه فروش محصولات سایت خودرا افزایش دهیم» میرسیم به اینکه پس از عنوان، صفحۀ محصول از چه عناصری تشکلیل شده است. گفته شد روش بسیار کارآمد برای شروع متن صفحه محصول بیان یک داستان واقعی یا داستان سازی هست و همچنین مثالهایی واقعی درمورد داستان سازی از صفحات محصولِ چند سایت موفق، نقل شد.

این ویدئو ادامۀ قسمت اول چگونه فروش محصولات سایت خودرا افزایش دهیم هست. ما در ویدیویی قبلی به این نتیجه رسیدیم که یک عنوان خلاق علاوه بر اینکه باید بتواند جلب توجه کند و حس کنجکاوی مخاطب را تحریک کند باید بتواند مخاطب را به صفحۀ محصول بکشاند و حضور او را در این صفحه حفظ کند.

دلایل متعددی برای پایین بودن فروش سایت شما وجود دارد. از جمله ترافیک پایین یا بازاریابی ضعیف ویا محتوا و سبک نوشتاری صفحۀ محصول. در این ویدیو که اولین قسمت از یک سریال چند قسمتی هست یکی از مهمترین دلایل فروش در سایت های موفق که اغلب مورد غفلت قرار میگیرد، بحث و بررسی شده است. نخستین سئوالی که در مورد افزایش فروش سایت پرسیده میشود این است که:

عوامل بسیاری باعث شکست سایتهای اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین میشوند. در این فیلم آموزشی که درواقع ادامۀ قسمت اول آن هست مهمترین این عواملی مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند. البته به اعتقاد اینجانب شکست در کسب و کارهای اینترنتی معنا و مفهومی ندارد. راه اندازی وبسایت و کسب و کار اینترنتی حتی اگر منجر به کسب درآمد و موفقیت نشود بازهم دستاوردهای بسیاری دارد که اغلب مورد غفلت و بی توجهی قرار میگیرد.

بسیاری از سایتها یا کسب و کارهای اینترنتی در همان نخستین سال شروع فعالیتشان شکست میخورند و صحنۀ بیزنس آنلاین را ترک میکنند. این درحالیست که درحال حاضر در کشورمان هزاران وبسایت ایرانی موفق داریم که بسیاری از آنها درآمد روزانۀ میلیونی دارند. علت چیست و این همه تفاوت از کجا ناشی میشود؟ آیا راه و روش اثبات شده ای برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار اینترنتی (آنلاین) وجود دارد یا نه؟

افزایش فروش سایت یکی از مهمترین دغدغه های سایتهایی هست که محصولات یا خدماتی برای عرضه ارائه میکنند. روش های زیادی برای جذب بازدیدکننده برای سایت وجود دارد، از رعایت اصول سئو گرفته تا تبلیغات اینترتی و ایمیل های تبلیغاتی، ولی نکته مهم تبدیل بازدیدکننده به مشتری یا یک بازدیدکننده دائمی است. در اینجا قصد داریم روشهای بسیار ساده ای برای جلب اعتماد کاربران سایت و تبدیل آنها به خریدار معرفی کنیم. لازم به ذکر است که تعریف مشتری با توجه به زمینه کاری سایت میتواند متفاوت باشد.